söndag 6 mars 2011

Sunday bloody sunday....

Blaha blaha!!! Hur kan det gå så fort direkt när man är långledig? Jag har ju varit ledig sen i torsdags men inte kunnat göra nå eftersom vi alla legat mer eller mindre snuviga och febriga hela förra veckan!
Vi var ju på Trassel i Sura i torsdags jag, Maja och Dennis! Den var jätte bra faktiskt! Kan jag rekomendera! Jag till och med grät en skvätt!

Nästa vecka har jag förmiddag! Hoppas veckan går fort!
Idag när det var så fint väder så satt jag och Kimmo och längtade till husvagnen! Kimmo tyckte att vi skulle åka dit nästa helg men när jag ser husvagnen framför mig så finns där inge snö! Jag vill att det ska vara bart på backen så man kan ut och gå och röra sig lite på området! Är det mycket snö så blir man så begränsad! Grabbarna vill ju i och för sig mest fiska hela tiden. Det kan ju vara kul en stund men sen då! Nej jag vill ha snöfritt! Vi får väll se om det blir någon vända dit innan all snö är borta! Den 15 maj är det möte på campingen så då lär man vara där!

Idag har jag pärlat lite... fick 2 armband färdiga! Ett i rosa och ett i grönt! Måste se till att ha lite nyheter nu till sommaren! Ska se till att göra några fotlänkar också! Jag beställde ju det nya dom säljer på smyckessajten jag handlar från... "funky look" och gjorde ett armband sen beställde jag lite mer saker som säkert kommer imorgon! Får se om det är nå att ha eller om jag ratar det direkt!

Nej nu ska jag vara lite social med Kimmo innan han drar på fotbollen!

Inga kommentarer: