fredag 4 mars 2011

Snor och snörvel!

Ska det aldrig ta slut? Nu tycker jag bara att förkyldningarna går runt! Dennis är klart piggare men fortfarande inte helt pigg. Igår tog jag tempen och jag hade feber... idag hade jag ont i huvudet när jag vaknade så jag tog en tablett! Nu sitter jag här under täcket medans Kimmo glor på skidor!
Kimmo hade tagit ledig idag! Så idag är vi hemma allihop! Jätte mysigt fast vi inte gör något! Men ibland är det skönt att bara vara hela familjen tillsammans!

Kimmo och jag lämnade Maja hemma med grabbarna så vi kunde åka och storhandla! Dom klarade det jätte bra! Jätte skönt att dom börjar bli stora så man kan ta hjälp av dom ibland! Dom fick glass och godis och en varsin bayblade som tack för hjälpen! Tror att dom känner sig lite stora när dom får ta lite ansvar! Nu vet vi att det fungerar så det kommer absolut bli flera gånger!

Nej nu ska jag slappa lite! Kanske glo på någon film!
KRAM på er!

Inga kommentarer: