söndag 20 mars 2011

Söndagsångest!

Ett ganska vanligt fenomen hos många tror jag! Usch fy och blä vad jag inte vill jobba imorgon!!!
Men det är bara bita ihop och se glad ut!
Men på vissa vis (ni som vet om min resa) ska det bli sååå skönt att det blir vardag! Hoppas nästa vecka flyter på lika bra! Känner mig ganska glad idag i alla fall... får se hur länge det håller i sig! På jobbet kan allt hända!

Idag har vi varit ut på promenad med Majas vagn och hennes docka! Hon tyckte det var så kul att kunna gå med sin vagn! Det var ju så skönt ute så det gjorde inte mig och Kimmo ett dugg!

Fick ett mejl från Ving idag.... Vi kommer att åka till Egypten den 25 september (söndag) istället för dom hade ställt in måndagsflygen! Men inte gör det mig ett dugg!
Nu ska jag fortsätta titta på solsidan!!!

KRAM på er!!

Inga kommentarer: