söndag 27 mars 2011

En hel vecka sen sist!

Tänk vad tiden går fort! Vet inte riktigt var den här veckan tog vägen!
I helgen har vi haft kalas för Dennis som fyllt 10 år! Vi hade främmande hela lördagen! Han var såå nöjd med sina presenter! I fredags så städade och bakade vi hela kvällen!

Den här veckan så visade måttbandet -10 cm! Härligt! Det känns verkligen på kläderna! Nyfiken över hur många kilon det kan vara! Mina mått som jag har nu hade jag i somras när jag vägde ca 8 kilo mindre än den här gången när jag började så det stämmer säkert! Men nästa vecka på fredag ska jag väga mig!
Kommer att kännas skönt i sommar att jag tappat lite vikt så jag inte behöver skämmas på stranden! Det är ju så att även om man inte mått sitt mål så känns det ju bättre när man vet att man är på väg dit!

Våren har kommit i dundrande fart också och det är så tacksamt! Överlycklig över att snön smälter så fort! Nu är det verkligen inte långt kvar till man kan börja bosätta sig i husvagen igen! V15 ska vi ta med alla grejer och byta tält om vädret nu tillåter det! Nu är det verkligen inte långt kvar! Har inte snön smält var nästa tillfälle v17! Men håller tummarna på v15!!!

Nu ska jag titta på den nya serien Stockholm-Båstad!!!

Inga kommentarer: