tisdag 29 mars 2011

Måndagen avklarad!

Skönt att en dag är avklarad! Jag har absolut inget emot min arbetskompis som jag har nu men det är sååå fruktansvärt tråkigt att jag inte får jobba samma skift som Jennie och Sandra på eftermiddagen! Eftermiddagen blir så lång när det inte händer något! Även fast vi är där för att jobba så vore en dag på jobbet en pina om man inte har roliga och trevliga arbetskamrater! Och vi har haft jävligt kul på eftermiddagarna, men nu är det slut på det! Igår hände absolut inte ett skit! Jag stod vid maskinen och glodde på mina krokar i 9 timmar förutom rasterna och det var urk! Till och med musiken blev tjatig! Jag och Susanne pratade väll lite också men det är inte alls samma sak som när vi varit där allihop! Så tomt! Jag försöker trösta mig med att det faktiskt bara är 3 eftermiddagsveckor kvar efter den här veckan innan semestern och sen är jag ju tillbaka med mina kära arbetskamrater igen! Till råga på allt så hade jag extremt tråkiga krokar! Hade det varit bra körning så hade det säkert gått bra ändå men sista pallen slipade jag på massor! Usch!
Hoppas att dagen går fort idag så den här veckan snart är över! Positivt är ju min lediga fredag den här veckan!

På fredag är vi på jobbet bjudna hem till Åsa! Det ska bli jätte trevligt! Kul att göra något ihop! Hon har ju fyllt 40 så hon ska väll få någon fin present också! Nyfiken vad hon ska bjuda på för gott! Jag har dock lite ångest över vad jag ska ha på mig! Alla mina byxor är stora eller trasiga! Hmmm men vi får väll se vad det blir! Jävligt kul ska det bli i alla fall!

På lördag kommer vi ha fest för Dennis! Han ville bjuda några kompisar och ha lite spelfest och sen ville han bjuda på tacos och lite snacks och det var ju lindrigt tänkte jag så så blev det! Dom blir inte många endast 5 st av dom närmaste kompisarna och sen Dennis och Linus såklart! Dennis ser fram emot det jätte mycket!

Nu är det bara några få dagar kvar tills jag går över i min nya fas... ska bli intressant och se hur det går! På fredag gäller det! Tror även att familjen tycker att det ska bli skönt att jag börjar äta! Men nu ska ju förbränningen vara på högvarv så det måste väll gå bra!
Jag ska sätta mig ner och noga skriva matlista och räkna ut kalorimängden så måtten fortsätter att minska! Det här ska jag klara! Finns inget annat alternativ! Så det så!

Nu ska jag gå och förbereda mig för jobb.... göra mig iordning, fixa lunch till Maja när hon vaknat, göra henne redo för dagis och sen en sväng in på affären innan jobbet!

KRAM så länge!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken av alla dieter kör du nu??? //Jessica J

Millan sa...

Jag kör samma som tidigare!! Enligt itrims metod!
Handflatemetoden! 12 veckors program! Kickade igång med 3 veckors " soppning" som man skulle!

Anonym sa...

Aha!! You go girl, det fixar du! Lycka till!!!

Millan sa...

Tack! Kan behöva all peppning jag kan få!! Ha ha