onsdag 30 mars 2011

Huvudvärk!

Idag vaknade jag med huvudvärk delux! Blä! Det finns väll inget värre!
För det första så sov jag så djupt så jag inte ens hörde när Kimmo gick upp och inte heller att grabbarna varit vakna en längre tid! Linus ropade på mig och DÅ vaknade jag! Maja sov också som en stock bredvid mig så hon var väll också trött idag!
I alla fall så insåg jag snart att jag hade skitont i huvudet och ont i halsen :(
Jag som skulle träna idag på morgonen... men tänker inte göra det för då drar jag bara ut på sjuktiden!

På jobbet igår hände inte mycket som vanligt! Det var info möte och samma dravel som vanligt med hans siffror! Inget som intresserar mig direkt förrutom att få höra att det går bra för företaget så jag får behålla mitt jobb! Men klart man hänger på mötet ändå för att få slippa jobba den där lilla stunden! Jag hade köpt med mig MåBra så jag läste den mest varenda rast! Hann inte få så mycket gjort så jag hann heller inte sitta nå i massagestolen trots att ryggen värkte! Hoppas jag hinner med det idag!

Nej nu ska jag slå på min inspelning av Big brother och ligga här i soffan och hoppas att min huvudvärk släpper innan det är dags att jobba! Jag har gjort en brasa så det är så varmt och skönt här inne =)

KRAM på er!

Inga kommentarer: