lördag 19 mars 2011

Lördag!

Sitter här medans resten av familjen äter tacos! Det luktar så gott! Men det är bara att bita ihop för direkt när dom är klara så har jag glömt det! Ha ha
Idag har vi varit till stan och fyllt på mitt matförråd! Så nu kan jag vraka och välja mellan olika smaker! Mums... eller nått! Ha ha

Jag har mått bättre idag! Men igår var lika som dom tidigare dagarna! Messade massor med Tessan på morgonen och tårarna sprutade! Både ledsen och arg för en sak som hände på jobbet bland annat! Skönt att ha henne när jag måste få ur mig saker! För det känns skönt att veta att hon vet hur jag känner! Det där blev invecklat!

Efter det fick jag ner och ställde mig på crosstrainern i 45 minuter! I ren ilska körde jag!!!
Var och solade i tordags och det var så skööööönt! Måste åka nästa vecka igen så jag får lite färg! Man känner sig så mycket fräschare då! Blev invald till suppleant i facket på jobbet också i torsdags! Det ska bli kul!

Nej nu ska jag gå och värma mig vid brasan för jag fryyyyser!
KRAM

Inga kommentarer: