torsdag 17 mars 2011

Tjat och gnäll idag med....

så det är så jävla skönt att det här är bara MIN blogg och jag får gnälla hur mycket jag vill!
Igår var det som sagt bara piss på jobbet! Kände mig så fruktansvärt ledsen och i såna situatuation kommer det ju som vanligt upp saker som hänt för hundra år sen eller som folk säger men kanske inte menar jätte illa men det ligger gnagande i mig! Så det var inte oväntat! Försökte döva min  känsla i musik och bara tänka goda tankar men så lätt är det inte!
Jag hade ont i ryggen också så jag och Sandra passade på att turas om att sätta oss i massagestolen en stund var och det var ju rena döden! Där inne blev det sju resor värre! Men ville inte ha tusen frågor så jag gjorde allt för att inte komma ut därifrån söndergråten! Men med en helvetes klump i halsen gick jag ut och fortsatte att jobba!

Idag kändes det bättre på morgonen medans jag och Maja mös i soffan! Och JA jag har tid att sitta i soffan fast jag är FET och borde röra på mig! Då kändes det bra så när jag lämnat Maja på dagis så åkte jag till badhuset för att hälsa på mamma och sola. Dom hade möte så jag gick in och solade direkt och där var det hemskt! Där började tankarna och jag mådde helt plötsligt skit igen! Börjar tro att jag har för mycket fritid när jag lämnar Maja så här tidigt på dagis...
Men nu ska jag bita ihop och gå till jobbet för det är fackmöte så jag börjar lite tidigare idag!

Vill passa på att tacka TESSAN! Alla värmande ord du messat mig idag! Känns skönt att veta att du finns där när det behövs! Och du vet ju vart du ska komma när du mår piss! Det är bra att vi kan gnälla hos varann!!! KRAAAAM på dig! LOVE YOU!

1 kommentar:

Tessan ♥ sa...

Finns inte ett tvivel i världen att jag inte skulle ställa upp när vänner mår dåligt!
Har alltför mycket erfarenhet om livet på botten för att nonchalera när jag ser nån annan där!
Du kan alltid komma till mig, och du fanns ju där för mig för inte alltför länge sen...
Hoppas din kväll blir lite bättre idag!
Kram <3