torsdag 3 februari 2011

Torsdag och redan helg ;)

Härligt? Ja så klart! Behöver ju inte infinna mig på jobbet förrän klockan 6 på måndag morgon!!!!
Det är såå skönt. Det som är lite tråkigare med att vara så här långledig är ju att Kimmo inte är hemma. Han har dragit till Säfsen med jobbet idag till söndag! Fattar inte hur jag kan bli så rastlös direkt. Måste bara hitta på något och få tiden att gå när jag är ensam! Sagt och gjort! Jag och grabbarna ska gå på bio och nu ska även Tessan, Filip och Amanda följa med! Det ska bli jätte kul! Vi ska gå på Yogi Björn 3D på lördag klockan 15:15! Jag reserverade platser redan igår men sen sa Tessan att hon också ville så nu följer dom med! Då behöver jag inte känna mig ensammast i världen en stund på lördag i alla fall! Ha ha
På kvällen har jag och grabbarna planerat in en tacosmiddag! Kan ju inte missa tacosen bara för att Kimmo inte är hemma!
Resten av dagarna vet jag faktiskt inte alls vad jag ska hitta på! Blir nog att sitta vid Cityvill mest hela tiden!



Inatt ska Maja få sova hos mig! Eller ända till på söndag faktiskt! Det är ju första gången jag sover i källaren själv! Men håller tummarna att det ska gå bra!

Positiv också är att vi blivit bortbjudna nästa helg! Vi ska till familjen Karlsson på fredagen och få mat! Som tack för att vi var barnvakt. Tycker inte alls att det behövs men det är klart jag blev glad! Jag har så gärna barnen utan att behöva få något för det! Nästa gång kanske jag måste ha barnvakt...
Trevlans som attans att få gå bort och äta i alla fall! Tror det är första gången jag får gå bort "på riktigt" till någon av mina vänner! Vi har ju ätit tillsammans med andra men då har vi ju planerat det! Den här gången kom det helt ovetande! Annars så är det ju ALLTID jag som  får stå och slava och bjuda folk på middag! Men jag tröttnade på det för några månader sen när jag verkligen insåg att jag aldrig får något tillbaka! Inte för att jag måste ha det men någon enstaka gång måste man ju kunna tycka!? Nog med detta nu! Finns så mycket jag insett som sagt var!

Nu ska jag nog spela lite igen....

Inga kommentarer: