lördag 5 februari 2011

Lördag.

Vilken härlig dag det har varit idag! Det började med att jag fick ligga länge kvar i sängen utan att någon tjatade om att jag skulle upp. Tror jag gick upp 9:30!
Sen åt vi frukost och hade det så mysigt. Efter det städade vi grabbarnas rum och Majas så klart! Vi dammade, bytte sängkläder och plockade iordning! Det blev så otrpligt fint! Efter det spelade jag lite cityville i vanlig ordning och sen kom Siv och Armas med ved så vedhyllan blev full och sen munkar och bullar! Smaskens! Vi fikade och pratade lite! Sen gjorde vi oss iordning för att åka på bio! Tessan kom precis när vi var påväg att hoppa in i bilen! Vi drog till Västerås och det första vi gjorde var att justera mina glasögonbågar och sen kåpte vi lite citronte på theboden! Sen hämtade vi ut biljetterna och köpte popcorn!
Så klart kom vi sist in i biosalongen och filmen skulle precis börja men det var så jävla låga köer till både biljettutlämningen och popcornen!
Filmen Yogi Bear i 3D var jätte rolig! Jag hade aldrig sett en film i 3D men det var bra! Maja satt mest med glasögonen på huvudet! Ha ha! Som sagt så hördes nog Tessan och jag mest i hela salongen när vi garvade! Ha ha!
Efter filmen åkte vi hem och åt tacos! Nu ska jag titta på melodifestivalen för omväxlings skull! Brukar ju inte titta på det!
Ses en annan dag!

Inga kommentarer: