tisdag 1 februari 2011

Måndag...

Jobbar ju eftermiddag den här veckan! Ville ringa läkaren för jag hade ont i foten men vågade inte! Känner mig som en hypokondriker när jag går till läkaren! Jag får alltid en känsla av att läkare tycker att man mjäkar lite för mycket...
Tänkte att jag går till jobet och ser hur foten ser ut för att sedan bestämma hur jag ska göra!
När jag kom fick jag direkt order om att jag skulle vara vid NATO! Vilken lättnad för min fot! Dessvärre så sitter man avskilt från alla och då har jag en tendens att bli lite sällskapssjuk.. ha ha
Men det gick bra faktiskt! Jag fick undan lite grejer och har nog jobb resten av vecka där inne! Som sagt så kan jag ju sitta och jobba där inne och det är ju perfekt för fotfan!
Dagen gick faktiskt jävligt fort också! Hoppas att resten av veckan flyter på i samma tempo. Passade på att ta ledigt på torsdag också och det var inga som helst problem! Vet inte hur jag hade löst det annars! Byta skift på torsdag till förmiddag finns inte ens på världskartan för jag måste ju orka ta hand om barnen på kvällen sen! Nej det fick bli långledigt istället! Och eftersom Kimmo ska vara borta och roa sig så ska nog vi passa på att gå på bio... Yoggi Bear! Men vad vi ska hitta på resten av helgen har jag ingen aning om! Känner mig redan ensam och övergiven!

Nej nu ska jag nog fråga Maja om hon inte vill sova så jag får gå och gosa i sängen med henne en stund!
Ha en bra dag! Det ska jag ha!

Inga kommentarer: