måndag 21 februari 2011

Flera dagar...

Sen jag bloggde!
Hela helgen har vi bara kalasat och varit borta! Jag som hade tänkt mig en lugn och skön helg utan massa måsten! Men det får väll bli i helgen istället!
Fredagen var i och för sig lugn! Vi åt tacos och tittade på Let´s dance! Kimmo hade köpt med sig en Likör 43 till mig så jag tog 2 st Mamma mu... mums! Det är synd det är alkohol så man inte kan dra i sig hur mycket man vill när man vill! Ha ha
Lördagen så bestämdes det huxflux att vi skulle in till stan för att köpa en ny dator till mig! Åhh så glad jag blev! Och jag är så nöjd! Efter det åkte vi och köpte blommor för vi skulle till Tarja som fyllde på fredagen men vi firade på lördagen! Vi åkte förbi mamma för Jocke hade köpt tofflor i present till Tarja av mamma. Hemma lämnade vi bara av datorn och åkte direkt till Tarja! Egentligen var det kalas på kvällen men varken jag eller Kimmo kände för det eftersom helgerna varit så fullspäckade på sista tiden! Vi fikade och pratade en bra stund innan vi åkte hem! Hemma gjorde vi plankstek och tittade på melodifestivalen! Sen satt jag ju en hel del vid datorn eftersom jag måste bekanta mig ordentligt med den!
På söndag morgon åkte vi till Siv och Armas i Färna och fikade och hämtade lite ved. Vi blev kvar där också ett bra tag. Så direkt när vi kom hem duschade jag och sen var det dags att fara iväg på nästa kalas! Nu var det Tommys tur! Hemma hos Berit och Tommy är det alltid så supergott fika och lika så den här gången! Smörgåstårta och rice krispiestårta! Åhhh vad ljuvligt det var! Nicke och Carro var också där! Man hinner ju aldrig träffas nå om det inte är nå kalas så jag blev så glad att dom kom medans vi var kvar! Jag sa åt Carro att tänka ut nå galet till mitt hår tills på onsdag när jag ska klippa mig och färga håret! Vad som helst sa jag bara det inte är rött. Men det ska vara galet!!!!!
Efter kalasandet där så åkte vi hem och det var dags för Kimmos fotboll... ja ni ser! Fullt upp! Känns inte ens som jag har varit hemma i helgen!

Idag måndag så har jag jobbat förmiddag! Kommer vara en så här trött vecka! SUCK! När jag kom hem från jobbet så var jag tvungen att skotta all jävla onödig snö som kommit! BLÄ! DET RÄCKER NU!!

Ikväll är det mycket jag vill se på tv och allt är samma tid. Får se vad det blir! Nu ska jag duscha!
Ha en bra kväll!

1 kommentar:

Tessan ♥ sa...

Då får du kvista förbi här på en kaffe och visa hur galet det blev då imorgon =)