onsdag 26 januari 2011

Onsdag...

Det händer ju inte så mycket när man är hemma och sjukskriven och inte kan göra speciellt mycket!
Maja är på dagis fram till 12 så igår passade jag på och åka och titta när Dennis badade! Träffade Cicci där och fick snacka lite skit,,, alltid skönt när man inte har varit social på så många dagar!
Efter badhuset så åkte jag till Nisses och köpte lite klättergrejer och leksaker åt våra små kissar! Smulan leker för fullt med alla grejer och barnen! Hon är också jätte tjålig och nu börjar hon verkligen känna sig hemmastadd! Skorpan ligger fortfarande under Linus säng och trycker! Jag har tagit fram henne några gånger och tjålat med henne för att hon ska lära känna mig och förstå att jag inte alls är nå farlig! Men hon springer upp direkt jag släpper henne!
Inatt hade smulan massor med energi och sprang och lekte och hade sig! Breställ i trappen! Skorpan var även framme då för jag hörde henne jama,,, Hon hittade säkert inte lådan så Kimmo hade lite att plocka upp framför toadörren imorse, men sen tog jag ner henne och visade vart lådan var så vi får väll se om hon hittar nästa gång!
Vi får ge henne lite tid och så kommer hon säkert fram!

Foten känns betydligt bättre men det gör fruktansvärt ont när jag bara rör på knölen! Passade på att städa grabbarnas rum igår och det resulterade i en svullen fot så mina tankar på att jobba sket sig! Blir att avvakta till på måndag och se vad som händer! Lika bra att vila foten så mycket jag kan så kanske det blir bra! Istället för att skynda mig att börja jobba och dra ut på det onda i foten! Många som gör så men jag vet att Gunnebo inte går under pga mig! Inte många som tror det! Men det är deras förbannade buissnes!

Nej nu tjatar lilla damen här att hon vill sova! Hmmm Hon busar upp Smulan och nu när hon är som busigast så ska Maja sova... Får se hur det går!

Inga kommentarer: