fredag 28 januari 2011

Fortfarande ont i foten!



Så här ser min fot ut för tillfället... alltså fortfarande en aning svullen! Jag har fortfarande ONT och så fort man snuddar knölen så ilar det till i hela foten! Det gör ONT ONT ONT!
Så resultatet blir alltså att ringa läkaren på måndag! Som det känns nu så klarar jag inte av att stå 8 timmar på jobbet för då kommer det bli värre i foten! Hoppas på att han vill sjuksriva mig 50% i alla fall! Sen vet man ju inte om det kanske blir bättre under helgen. Det återstår att se!
Det var lite om mitt fotläge...

Skorpan har äntligen börjat komma fram lite mer! Igår så hämtade jag först ner henne när Maja sov och då satt hon i över 1 timme hos mig och tjålade! Sen sprang hon upp igen när Maja vaknade! På kvällen hämtade Linus ner henne och hon var här nere ett bra tag men när det var nå skrämmande ljud så sprang hon upp... framsteget nu är att hon faktiskt inte springer och gömmer sig under sängen! Hon lägger sig mitt i trappen så hon kan titta på oss. Där ligger hon och jamar precis som att hon vill bli hämtad! Hämtar man henne så blir hon gärna nerburen och ompysslad igen! Hon var faktiskt nere riktigt mycket igår och det är ju jätte bra!
Tyckte jag då att Smulan var tjålig så är det ingenting mot vad Skorpan är... hon vet inte riktigt vilken tass hon ska stå på när hon ska bli tjålad och gärna i knät! Det är ju bara SÅÅÅ mysigt! Dom är så otroligt mysiga dom här 2 kissarna! JAg är sååå glad att dom kom hem till oss!
Skorpan har bådet ätit och druckit och precis nu så gick hon ner i källaren så jag hoppas hon varit på lådan också!

Idag hoppas jag att jag har fått lite gel till mina naglar. Jag beställde för ett tag sen och trodde jag beställt gel men hade inte det så jag ropade in nytt på tradera. JAg hade beställt primer och lim därifrån istället och det behövdes ju också! När jag betalat och bekräftelsemejlet kommer så står det att paketet kommer om 2-3 veckor,,,, SUCK! Så jag ropade in ännu en gel som skulle komma direkt så jag hoppas det kommer idag så jag kan fixa naglarna i helgen! Se hoppas jag att dom sitter länge den här gången! Nu har jag preparerat med massa specialgrejer för krångelnaglar!

Nu ska jag cityvilla lite...
KRAM

Inga kommentarer: