måndag 17 januari 2011

MÅNDAG!

Nu är helgen slut... men vad hände? Den svischade förbi utan att jag hann märka något! Rätt var det var vaknade jag upp och det var måndag!
Konstigt för jag tänkte precis skriva om vad som hänt i helgen men kom faktiskt inte på något att skriva... har nog bara städat vad jag vet!

Den här veckan jobbar jag eftermiddag... det enda positiva med det är väll den lediga fredagen! Och möjligtvis att man får sova en aning längre på morgonen!

Idag är det 252 dagar kvar tills vi åker till Egypten! Åhhh vad jag längtar! Jag ska fotografera MASSOR! Herregud vilka kort jag ska ta! Måste ta och läsa lite digitalotografering så jag kan ta dom perfekta korten! Har tagit fram böckerna så nu ska jag bara grundligt läsa och testa mig fram! Ännu en sak jag skulle vilja syssla med på heltid,,, Fotografering! Ha ha Kimmo blir galen på mig!

Nej nu får det räcka för en stund...

Inga kommentarer: