fredag 14 januari 2011

Äntligen fredag!!!

Som jag har längtat efter den här dagen!! Känns inte alls som jag nyss varit ledig! Nu är det i alla fall helg... Direkt efter jobbet idag åkte jag hem till min kära syster och hälsade på! Så trevligt att träffa dom och prata lite skit. Min minsta lillasyster Michaela skulle komma senare så det var ju lite synd att jag inte hann träffa henne idag. Men det kommer flera dagar!
Sen var det mening att vi skulle åka till stan men det var skithalt så vi sköt upp det till imorgon! Dennis ville in på toys och Linus vill köpa en gitarr... Hoppas han tycker att det är kul att spela så han lär sig ordentligt! Jag vill också lära mig så det passar mig perfekt med en gitarr i familjen... Ha ha
Nu väntas en smarrig tacomiddag som Kimmo lagat! Mums!
Ha en trevlig fredagkväll!

Inga kommentarer: