torsdag 20 januari 2011

Sista dagen på den här veckan...

Känns verkligen underbart! Den här veckan har gått fortare än vad jag trodde att det skulle göra! Positivt alltså!
Jag och Sandra har varit inne vid NATO (detaljer till flygvapnet som kollas mycket noggrannare än andra detaljer!). Vi fick iväg allt igår och tur var väll det för det har varit prio1 i hela fabriken! Så det blev som en lättnad när vi äntligen fick köra ut pallen! Idag är vi dock tillbaka vid provning och syning igen men det är ju bara idag så det får gå!
Igår fick vi tårta på jobbet... 3 olika hade vi och jag var ju tvungen  att ta en liten bit av alla tårtor så jag mådde tok ILLA! Ha ha Men det är ju självförvållat!
Den här veckan har inneburit många tårar och det beror inte på att jag varit ledsen utan att tårarna sprutat av skratt. Vi brukar alltid ha lite extra roligt när vi jobbar eftermiddag och det beror nog på att stämmningen är mer lätt när det inte är spring på mass kontorsråttor och högt uppsatta folk! Ändå får vi mer gjort på eftermiddagarna än förmiddagarna. Man är helt enkelt mer avslappnad på eftermiddagen och då jobbar man helt klart bättre!

Ja som ni ser så har det ju inte hänt så mycket mer än jobb den här veckan.. men så är det ju när man jobbar eftermiddag. Har så svårt att göra något på dagarna innan jag ska till jobbet för när vi vaknat så äter vi frukost och myser en stund och sen vill gärna Maja sova och när hon vaknar så är det nästan dags att äta och göra oss klara för att åka. Om hon inte skulle sova på förmiddagen skulle det förenkla en hel del! Då skulle vi kunna hitta på massor med kul! Så städning, tv, citivillande är mina förmiddagar fullspäckade med! Ha ha
Fast det är ganska skönt det också!

Nej det var nog allt för den här gången... nu vill Maja gosa!

Inga kommentarer: