söndag 9 januari 2011

Imorgon är det dax igen...

Ja nu är det verkligen snart slut på ledigheten... suck! Va fort det har gått! Och nu under våren är det knappt nå ledigt alls... tror det var i slutet av april när det är påsk nästa ledighet var!
Men men bara bita ihop och snällt gå ner till jobbet!

Har nog hittat mitt kall här i livet! Något som jag länge varit intresserad av. Nagelteknolog! Fint ord va?? Kimmo höll på att garva ihjäl sig! Men bygga naglar har ju varit ett stort intresse ett tag (jag vet mina naglar ser bedrövliga ut) men jag skulle verkligen vilja kunna på riktigt! Med riktiga grejer! Hittade en kurs som förövrigt är på min kusins studio i stan men den kostade 30 000 kronor! Hur ska jag kunna övertala Kimmo om så mycket pengar? Sen är då mina planer att jag ska börja med det på kvällstid och skaffa mig så många stammisar så jag sen kan hålla på med det mer! Vad tror ni?
Åhhh vilken dröm säger jag bara!!! Någon som vill sponsra mig?

Idag har jag haft Tessan på besök... skönt att få prata lite skit! Kan ju inte skryta med att jag varit speciellt social under ledigheten men who cares? Skönt att bara få umgås med familjen när man är lediga tillsammans! Plus att vi då låg magsjuka i familjen veckan mellan jul och nyår!
Ska i alla fall bli jävligt roligt att träffa arbetskamraterna imorgon! Har saknat några av dom... nästan mest Jennie och hennes otroliga egenheter,,, ha ha (som vi gillar starkt)!

Nehe... nu skiter jag i det här! Måste glo runt lite på mitt cityville och leta sponsorer! Ha ha
KRAMIS!

Inga kommentarer: