tisdag 11 januari 2011

Tankarna snurrar i mitt huvud....

Gud vad min hjärna har arbetat sen jag tog jullov från jobbet dagen innan julafton! Jag såg ett program på tv och fick mig en ordentlig tankeställare... ALLT SITTER I HUVUDET!
Men det är så fantastiskt. Har kommit till så mycket insikt i mitt liv! Har lärt mig så mycket om mig själv som jag inte alls trodde! Sa på jobbet att jag har lärt känna en ny männsika under jul och hon heter Camilla Hautaviita! Ha ha Stackars mina arbetskamrater som för det mesta bara ruskar på huvudet och skrattar åt mina ideer! Men fan vad jag gillar er! Ni vet vilka ni är hoppas jag!
Vissa saker kommer jag att behöva fundera vidare på men jag ser det bara som en ny erfarenhet att komma på hur jag ska lösa det! Tycker att det ska bli spännande! Måste lära mig att hantera vissa saker som handlar om mig själv.
Jag VET jag pratar i gåtor och ni förstår säkert inte ett smack! Kan bara säga att allt beror på den här programmet jag såg som handlade om just Allt sitter i huvudet! Så intressant!
Nåväl! Åter till något annat!

Livet snurrar på för fullt nu igen när man återgått till det normala! Man jobbar, hämtar barn, lagar mat, handlar mat, plockar, plockar, plockar och sen sätter sig vid tvn och ska titta på något bra men TOKSOMNAR!!!! Som sagt allt är bara som vanligt!

För övrigt så har jag ju så mycket ideer om olika saker jag vill göra med mitt liv.... nagelteknolog, öppna fik, inredningsbutik, öppna camping, bli barista ja en hel del... men kommer aldrig komma längre än i huvudet! Varför ska allt vara så krångligt när man vill göra något? Varför ska man bo i en sån inskränkt håla där inget fungerar? Men en vacker dag kanske jag vågar ta steget... vem vet!

Nej nu hänger Maja på mig och vill gosa så det är nog bäst jag gör som prinsessan säger... ha ha

Ha en trevlig kväll! Det ska jag ha innan jag zzz....omnar!





SNARK!

2 kommentarer:

Natta sa...

Klart du fixar de! Bara du vet vad du vill så!

Anonym sa...

Jag har också allt i huvudet....kan det ha med våra gener att göra..Tankarna snurra runt på högvarv mest hela tiden & ibland är det värre än vanligt!!! En ren explosion!!!
Våga satsa på något eget. Friskt vågat hälften vunnet...Man vet vad man har men inte vad man får....Ordspråken är många....En dag vågar du ta steget för du är en modig tjej... Kramis Lotta