lördag 8 januari 2011

Lördag!

Snart börjar allvaret... endast några dagar kvar av denna lååånga ledighet! Hoppas att man har fyllt på med lite energi tills man kommer tillbaka till jobbet då.
Idag har jag sytt färdigt gardinerna till köket... vart riktigt vårigt och fint! Nu är det bara utsidan som ska våra på sig! Men det är väll några månader kvar :(
Svärmor var hit direkt imorse... hon var nyfiken på mina gardiner. Efter det kom mammsen och var nyfiken på gardinerna. Båda tyckte gardinerna var super fina! Jag fick ett par jätte sköna tofflor av mamma som hon gjort... dom var tovade! Nu är jag alldeles varm och skön om fötterna! TACK mamma!

Så här ser dom nästan ut fast det här är ett par andra barntofflor!

Efter det var det meningen att jag skulle köra Kimmo till stan så han kunde bada med Kaj och company men det började toksnöa så han ringde återbud till Kaj,,, meningen var ju att jag och ungarna skulle köra in honom och sen skulle vi hämta honom 3 timmar senare men han ville inte att vi skulle ut på dom hala vägarna och det blev en stor lättnad kan jag säga! Var lite orolig för att åka fram och tillbaka till västerås i det här jävla väglaget! Istället drog vi hem till Sandra och Hasse och surrade massa skit!
Efter det åkte vi till Sura och köpte pizza och sen hem och mumsade!

Nu glor alla på tv och jag grejar med min telefon och fixar mappar hit och dit! Tessan som inspirerade mig! Men nu tror jag det blir bra... men det återstår att se när jag synkroniserat färdigt!


Ha en fortsatt trevlig kväll!!

Inga kommentarer: