lördag 31 januari 2009

Lördag!

Vart hemma från husvagnen! Skönt för nu har jag fått massor av beställningar klara! Äntligen! Imorgon blir jag klar med ytterligare några!
Idag har vi varit i stan! Barnen ville inte följa med så dom var hemma hos Siv och Armas så länge! Vi var till Nisses, Rusta och sen besikta Kimmo bilen och då var jag inne på ÖB. Passade på att handla lite mat på Maxi innan vi åkte hem! Hemma la jag mig i soffan och tittade på arga snickaren och semestersvenskar som Kimmo spelade in till mig i onsdags! Nu vill grabbarna ha godis så jag måste väll följa med dom och köpa. Men Linus tyckte att han kunde ta mitt Visa kort annars och gå själv. (Han sa det nog mest på skoj!)
Efter godishandling ska jag börja med maten! Fläskfilé och potatisklyftor! Smaskens! Sen hoppas jag verkligen att det är något bra på tv så vi kan slappa!

KRAM

Inga kommentarer: