söndag 1 februari 2009

En mammas muta...

Ja så är det faktiskt! Det här var istället för att åka till husvagnen! Jag frågade ju grabbarna om dom ville åka till husvagnen i fredags och dom både ville och inte ville. Snabbt som attans så drog vi i med en muta! Åka till Sala och bada!
Så idag har vi varit på Lärkan i Sala och badat. Jätte skönt att ligga i den varma bassängen och jäsa! Maja var mer vild än tam och trodde verkligen att hon kunde klara av att vara i vattnet helt själv trots att hon inte nådde ner till botten! Och simma trodde hon också att hon kunde! Hon bara kastade sig ur händerna och hoppade från kanten.
Men efter några timmar började hon bli trött så vi packade ihop och gick in och bastade. I bastun lös det smålampor som ändrade färg och Maja var grymt imponerad av dessa lampor! Som den stora bastan hon är så satt hon naturligt högst upp hela tiden och brydde sig inte nå om värmen. En riktig liten finnunge.
Sen duschade vi och åkte hem. Hon somnade som en stock i bilen och nästan jag med.

Hemma kokade jag kaffe det första jag gjorde för kaffet i Sala var ingen höjdare. Sen satte jag kaloppsen på kokning.
Medans den kokade passade jag på att få lite gjort i källaren. Ringde in 2 beställningar idag så det rullar in hela tiden. Kul men det känns att man jobbar heltid och har 3 barn och ska hinna med att "arbeta" hemma. Men jag tycker fortfarande att det är JÄTTE kul!!!


Imorgon är det dags för möte på jobbet... kan ge mig attans på att dagen kommer att vara laddad! Håll alla tummar och tår på att det blir arbetstidsförkortning så jag kan vara hemma på fredag!!! Det återstår att se imorgon nu!

Förfrågan om fönstret som jag gjort så är det inget jag säljer eftersom tillgången till gamla fönster är dålig. MEN har ni ett gammalt fönster så gör jag gärna det åt er!

För er som vill se så ser det ut så här:


KRAM på er!

4 kommentarer:

Jessica sa...

ska leta efter ett gammalt fönster mä ljus å lykta...ska ha ett...:)

Anonym sa...

Jättefint fönster!!! Visst är det mysigt i Sala. Åker också dit och badar ibland.
Håller tummarna för morgondagen!
Kram

Jessica sa...

Ibland så får man köra mä mutor...:)

FFF sa...

Hur gick det för er på mötet??