måndag 26 januari 2009

Internet är segt!

Internet är segt och hela dagen har varit seg! Tror fanemig att datorerna vet att det är måndag för dom är lika slöa som en annan på måndagar!

I alla fall så gick måndagen ganska fort på jobbet! Känner mig dock lite krasslig med ont i halsen, tryckande känsla ovanför ögonen och "febrig" i kroppen! Men nu tänker jag inte vara hemma nå mer! Tror att det kan vara influensan som är på gång!
Nu ska jag ner och spackla lite för hör och häpna... jag ska nog pyssla på onsdag om jag inte är sämre!! Men så länge jag är på benen tänker jag gå!

KRAM

2 kommentarer:

Anonym sa...

Och jag funderar på vad jag ska pyssla med på onsdag, kanske ska titta på er andra som ska pyssla? Vad ska du göra? Ska försöka ta mig till Panduro i morgon eller onsdag, hoppas jag hittar något kul där :-)
Kram

Anonym sa...

Det kommer det garanterat att bli! Du är ju så himla duktig!