söndag 25 januari 2009

Dåligt med bloggande!

Jag har faktiskt inte hunnit! Har arbetat med mina beställningar som en galning hela helgen! Har typ bara hunnit att äta och sova! Fast idag var vi tvugna att åka till Malingsbo en sväng för vi hade glömt att sätta i en pinne i förtältet. Var tvugna att åka och kolla så att inte förtältet säckat ihop av all blötsnö! Som tur var så var vår kära granne Kurre där och tog bort snön precis när vi kom dit! Det var väll snällt! Tältet hade faktiskt säckat en aning mitt på taket! Det var en hel del mer snö där än här!
Men efter att ha arbetat som en galning hela den här helgen så SKA jag åka till husvagnen nästa helg!
Nu väntar jag bara på att Kimmo ska komma in från garaget så jag kan få äta innan jag fortsätter!

Imorgon är det dags att jobba igen! BLÄÄÄÄ

KRAM

1 kommentar:

Jessica sa...

Ja nu tycker ja de har vart lite dåligt mä bloggandet...hihihihihi...måste vara skönt å få undan lite beställningar...:)
Ha de bäst ses på tisda...Kram