fredag 23 januari 2009

Väntar på Dennis...

sitter här och väntar på Dennis. Tänkte gå ner och köra 1 timme på crosstrainern eftersom det vankas pizza hos familjen Hautaviita idag! Jag har redan ångest! Jag som varit så duktig och hållt mig från allt onyttigt så kläcker jag ur mig när jag sitter och skriver matlistan att vi kan äta pizza... ja ja man måste unna sig något ibland!

Har tittat på Mamma mia på morgonen och gråtit en skvätt så nu är min veckoranson av gråt förbrukad! Den var ju sååå bra! Fast en typisk tjejfilm. Tänkte att jag skulle skona Kimmo från att se den så jag passade på nu!

Nej nu ska jag plocka undan lite innan Dennis kommer!
KRAM

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja visst är filmen såååå bra. :-)

FFF sa...

Lycka till med bantningen, bli inte förbannad på dig själv bara!

Tessan ♥ sa...

Tackar!
Ja, jag blev riktigt nöjd.