tisdag 27 januari 2009

Tisdag!

Vad trött jag blir på det där jobbet jag har!
Hade möte idag och frågan om varsel kom upp... på honom då lät det som att det inte var aktuellt. Nästa man kom fram och pratade och DÅ visade det sig att det redan inletts förhandlingar med Metall om åtgärder! Det var egentligen ingenting han tänkte säga men det råkade väll ploppa ut som en groda ur käften eller nått! Fan vad förbannad jag blir! Antingen så låter man bli att säga något överhuvud taget eller så säger man när MAN VET!!! Nu gjorde han ju bara en massa folk nervösa! Hoppas han kommer med något vettigt FORT SOM FAAAN!

Mår inge bättre idag heller... snarare sämre! Men vi ska hem till Pelle och gratta honom på 32 års dagen! MEn vi blir nog inge långvariga! Halsen värker mer än igår och forfarande så känner jag mig febrig i hela kroppen! ÄR ganska säker på att det är influensan jag fått! Men jag tänker inte vara hemma från jobbet nu eftersom jag bara jobbat typ 4 dagar på 3 veckor!

Tessan var med hem och drack lite kaffe... kul att få en kaffevän direkt efter jobbet! När hon skulle hem kom först Amanda ner och sen Maja. Maja kom utan kläder! Hmmm tror att Amanda tror att Maja är en docka!
Nej nu ska jag förbereda mig för kalaset!
KRAM så länge!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Håller tummarna om jobbet! Krya på dig! Kram

Tessan ♥ sa...

Ja, du verkade lite hängig idag...
Kanske borde stanna hemma från jobbet i alla fall! Fast då får man väl sparken för det istället. Äsch, det är väl bara att bita ihop och knega på. Bara du inte andas på mig :)

Anonym sa...

krya på dig o hoppas att du blir bättre snart