onsdag 10 december 2008

Tidigt hemma idag...

Sååå skönt!
Hade inte så mycket jobb idag så jag frågade om jag fick sluta tidigare och det var inga problem! Slutade 14:30 istället för 16! Samma tid imorgon och sen på fredag är jag ledig! Skön vecka!
På jobbet fick Sandra ett tråkigt besked medans jag fick ett litet bättre... hehe! Det händer ett och annat inom en snar framtid på Gunnebo! Den som lever får se!

Idag ska jag försöka att åka iväg och pyssla eftersom jag bytit skift och allt! Kul att träffa alla mina pysselvänner! Kimmo skulle egentligen jobba men jag hoppas att han kan skjuta upp det till imorgon!

På lördag ska vi på julbord på schenströmska med Ramnäs el! Ska bli jätte kul! Ser verkligen fram emot att få träffa Anita!! Det var ett tag sen! Kul att få prata lite skit med henne!

Nej nu ska jag värma lite glögg... tror jag blivit beroende! Det är ju så smaskigt!

2 kommentarer:

Tessan ♥ sa...

Du får inte vara så där kryptisk har jag ju sagt. Blir ju så nyfiken så jag döööööör!!!
Vad händer på jobbet? Fick lite småinfo sist jag var ner, men mest rörande mig själv!

Anonym sa...

Du har fått en bloggutmärkelse av mig.. kika in:)