torsdag 11 december 2008

Nu är jag ledig!!!

Idag klockan 14 slutade min arbetsvecka. Efter bara 5,5 timmar på jobbet idag!! Det var så härligt!!
I alla fall så när jag hade hämtat Maja och kommit hem så var hon jätte trött.... försökte att få henne att somna men det var inte det lättaste! Hon kast ade sig på golvet och grinade som en tok! Det dröjde ett bra tag innan jag tog upp henne för jag ska inte lära henne att hon kan slänga sig på golvet och tjura och någon kommer och passar upp på henne direkt! Nej då blir hon en bortskämd unge och såna har vi sett alldeles för mycket av! I alla fall efter mycket skrik og jag upp henne och hon låg stilla i min famn en stund innan hon satte igång igen! Attans unge! Tillslut fick jag henne att sova i alla fall! Hon sov ett bra tag så jag tror att hon behövde det!
Kimmo kom hem och vi drack lite kaffe och sen stack han iväg och jobbade igen! Jag hade fått mitt set med akrylpulver och vätska så jag skulle bara prova på ett finger men det slutade 3 timmar senare med alla 10 fingrar! Var faktiskt inte så svårt som jag trodde! Ska bara se hur länge det här sitter jämnfört med gelén!

Imorgon är det lucia på dagis... Maja ska vara tomte med tomteklänning! Såå söt! Måste bara stryka den ikväll!

Nej nu har jag annat att göra!

Inga kommentarer: