tisdag 9 december 2008

Äntligen lite lugn och ro!

Herregud vilket stressande det var imorse när jag skulle ha iväg barnen till dagis och skolan! Hjälp! Imorgon måste vi gå upp lite tidigare. När jag kom till jobbet hann jag bara jobba en halvtimme och sen var det frukost och jag var sååå hungrig.
Vi har mest tagit det lugnt idag för vi har inte så mycket jobb tyvärr... så tråkigt att gå runt på jobbet och inte ha något att göra!!!! Det enda som var storslaget idag var att japanerna skulle komma och titta på fabriken. Vi sinkade och sparde jobb tills dom skulle komma. När dom väl kom typ 1 timme efter vad dom sagt så tittade dom noggrant och noterade massor.
Klockan 14 gick alla hem och då blev det lite trist att behöva vara kvar och jobba i 2 timmar till! Men det gick ju det också!

När jag kom hem åkte vi direkt till Sura och handlade... grabbarna stannade hemma och spelade för det tråkigaste dom vet är att handla! Jag förstår dom för handla mat är nog bland det tråkigaste som finns. Efter att vi handlat åkte vi hem till Sonja och fick fika och när hon fick veta vad vi skulle äta så ville hon ha matlåda. Det spelar ju ingen roll om jag gör till en person till så jag fick med mig ett paket bacon för det var det enda jag hade dåligt av! Så imorgon får hon blomkålsstuvning med broccoli, bacon och potatis! Det var hur gott som helst!
Hoppas hon tycker det imorgon när hon ska äta också!

Nu ska jag fixa lite glögg och sätta mig och titta på tv en stund!
KRAM

1 kommentar:

Anonym sa...

Hua, det lät som att dagen rasade fram, en annan gör inte så många knop nu med den rinnande snoken och nysningarna som kommer titt som tätt sen den möra kroppen är inte go just nu :(
Önskar er en fortsatt trevlig kväll
Suss gott
/Nina