onsdag 17 december 2008

Sista pysselkvällen före jul!

Det var jätte kul att träffa alla pysslare och snacka lite! Rätt var det var tittar min kära syster in också! Mitt på hennes självaste födelsedag och allt!
Det var Ankisarna, Jessica, Marikorna, Natta, Marina, Ingela, Rebbi och jag där! Men det var bara Anki Ö, Ingela och Marina som pysslade! Vi andra fikade och pratade skit! I vanlig ordning!
Nu är det juluppehåll till den 7 januari. Hoppas jag är hemma då så att jag kan gå!
Nu är jag nästan nyss hemkommen så jag ska ta och umgås lite med min kära man... om han inte är för inne i tvprogrammet!

Förkyldningarna är inte mycket bättre! Tröck i mig några alvedon innan jag åkte iväg på pysslet men nu börjar jag känna mig lite hängig igen!
Maja har sovit ganska mycket idag men hon hade väll lite att ta igen från natten! Hoppas hon blir bättre snart för på fredag ska vi ju ha middagsgäster med god mat och då vill vi ju inte vara sjuka! Det blir nog väldans trevligt!

Nej slut för idag!
Natti natti!

1 kommentar:

Jessica sa...

Trodde man skulle få va fotomodell i dag på bloggen...hihihihi