onsdag 17 december 2008

Pysselkväll

Idag är det sista pysselkvällen innan jul!
Jag ska dit! Jag skiter i om snoren rinner och jag är totalt slut! Jag ska dit!
Som vanligt så ska jag nog inte pyssla utan bara prata skit! Det är jag ju ganska bra på!
Måste komma ihåg att spela in charterfeber... jag är så jävla glad att jag inte är från norge för herregud vilka idioter! Sökte dom efter folk med speciella personligheter eller är det så där man beteer sig i Norge? Jag skulle inte vilja bli förknippad med dom i charterfeber i alla fall! Någon skruv lös har dom allihop i det programmet!

Kaj har skrivit i resedagboken och befinner sig nu i Kapstaden! Han hade inte en så lyckad måndag! Stackarn! Hoppas resten av resan lyckas bättre! Läs själva! Ha ha
Kajs resdagbok!

Nej nu har jag inte tid med det här nå mer!
KRAM

Inga kommentarer: