fredag 19 december 2008

Skolavslutning!

Nu är det snart äntligen slut på skolan... Grabbarna är så trötta på morgonen så jag tycker att det ska bli så skönt att få låta dom sova!
Dom ska samlas på skolan och sen ska dom gå i fackeltåg till kyrkan!
Jag och Maja kommer att åka till kyrkan och titta på när dom sjunger och sen följer dom med hem! SEN ÄR DET LOV!!! Jag och Kimmo har ledigt längre än vad grabbarna har för dom börjar igen den 7 januari och jag och Kimmo börjar den 12 januari!

Förkyldningarna då... Maja hostar och snorar fortfarande och jag snorar och har ständigt huvudvärk! Igår sov jag och Maja på förmiddagen och det var så skönt! Hoppas vi blir friska snart! Jag vill inte vara nedbäddad när jag är ledig!

Nej nu ska jag gå och koka en kopp kaffe innan kyrkan väntar!
KRAM

1 kommentar:

Anonym sa...

Krya på er! Kram