torsdag 16 oktober 2008

Teknikens under!

Idag har vi fått en ny boxer till tv´n. Vilka grejer! Det går att spela in på två kanaler samtidigt! Plus att man kan pausa... ja ja ni har säkert sett reklamen!!! Massa roliga finesser!!! Häftigt! Jag blev helt besatt av att knappa på dosan direkt! Som vanligt när jag får någon ny fjärrkontroll eller telefon i handen! Måste erkänna att jag är en aning knappgalen! Men man måste ju knappa för att lära sig! Bruksnvisningarna brukar som vanligt ligga kvar inplastade för dom vägrar jag att läsa! Var dock tvungen att ta fram den idag mot min vilja då jag inte visste vad det var för pinkod!

Kimmo har även fått en ny telefon! Gissa om det kliade i fingrarna när han satt och fipplade med den! Jag slet den ur händerna några gånger så han var tvungen att fråga om det var hans eller min! Ha ha!

Nej nu måste jag göra lite te för min onda hals och titta på lyxfällan när skoTina ska vara med och allt!

Inga kommentarer: