torsdag 16 oktober 2008

Ont i halsen..

Fasiken att det här förbannade halsonda inte går bort!
IDag när jag hämtade Maja på dagis åkte hon och jag ut till mamma en sväng! Var längesen jag var där! Men jag hann ju bara vara där 45 minuter eftersom Linus skulle komma hem!
Jag har pysslat hela eftermiddagen och Linus har sågat och målat något åt sig själv! Blir nog skitsnyggt! Han ville måla en bit julröd med rosa glitter på men där sa jag ifrån! Då fick han välj en annan färg!
Lite sur på panduro är jag också! En grej jag skulle beställa fanns inte i lager så jag skickade ett mejl och frågade när det skulle komma in men det skulle inte komma förrän januari 2009!!! Faaan! Nu måste jag åka in till stan och titta om det finns där! Det händer ju inte jätte ofta att jag är nere på stan så nu måste jag verkligen åka in till stan för att gå på panduro... SUCK!!!!
Ja ja så kan det vara!

Kimmo håller på att köra skräp! Så nu blir det så fint på gården igen!
Nej nu står en liten dam och gråter nedanför mig! Bäst att behaga henne!!!

KRAM så länge!

Inga kommentarer: