fredag 17 oktober 2008

God morgon!

Idag är det en skön morgon... troligen en av dom sista på länge!
När grabbarna gått till skolan så ska jag och Maja krypa ner i soffan och mysa (hoppas hon vill det också)! Så skönt att känna att man inte behöver stressa iväg till dagis eller något! Härligt!
Förra fredagen gick Maja i pjamas hela dagen,,,jag var tvungen att gå ut eftersom jag var tvungen att handla lite men annars skulle inte jag heller ha bytit om! Såna dagar är sköna ibland!

I alla fall så är det tänkt att vi ska åka till husvagnen idag! Men jag ser inte riktigt vad det är för väder! Jag har verkligen ingen lust att åka dit om det inte är bra väder! Enligt vlt skulle det bli skapligt i alla fall!

Nej nu ska jag gå och hälla upp lite kaffe och skicka grabbarna till skolan! Dom har bokens dag idag så jag slapp packa gympa kläder också! Riktig lyxmorgon!

Inga kommentarer: