lördag 27 september 2008

Trött efter dagens arbete!

Usch vad trött jag är!
Dålig uppdatering idag men det kommer imorgon! När vi var klara idag kom det massor med folk så jag har inte ens hunnit med att äta idag! Tröck i mig några luffare på kvällen medans Peo och Anita var här!
Nu ska jag krypa ner i sängen för jag är helt slut!

Jag har jätte ont i ryggen för det första jag gjorde idag när jag skulle ta ner gardinerna så var det att sträcka ryggen! Jag har alltså inte varit till stor hjälp idag!

Maja är fortsatt sjuk! Tog tempen på henne på kvällen och hon hade över 39 grader! Stackarn!

NINA: Husvagnsdagbok är ingenting jag har på nätet utan det är bara en bok (eller nu mera på datorn) som jag skriver som en vanlig dagbok vad som hänt och väder och lite annat. Detta skriver jag varje dag jag varit i husvagnen! Jag har gjort det sen 2004 och det är jätte kul att gå tillbaka och läsa i efterhand!

Nej God Natt på er mina kära läsare!

Inga kommentarer: