söndag 28 september 2008

Tyvärr...

så hann jag aldrig ta kort på nya förtältet! Men till nästa gång så ska jag köpa med lite höstblommor, ljung och murgröna till mina krukor! Det kommer att bli jätte fint!
Jag är supernöjd med nya förtältet! Det är litet men stort ändå! Stort för att vara ett vintertält! Imorse var det riktigt varmt och skönt i förtältet så vi gick ut och satte oss och drack kaffe!
Kimmo var upp till Yngve och hämtade hans diskplats som han hade byggt! Det blev jätte bra på plats!
Imorse tänkte jag även ta massor med kort med mobilen för att visa hur fint det blev men batteriet var tokslut och jag hade ingen laddare med mig! Tråkigt!

IDag känner jag mig inte helt frisk, jag har ont i ögonen och är toksnuvig och en aning ont i halsen! Men jag vägrar att bli liggande! Hoppas jag mår bättre imorgon när det är dags för inskolning igen!
Maja mår bra idag! Hon är snuvig men har inte haft någon feber! Hon har sovit ganska mycket idag men hon tar väll igen det hon inte sov igår! Nu står hon vid min sida och gråter så det är bäst att jag tar hand om lilla fröken!

Inga kommentarer: