fredag 26 september 2008

I Malingsbo igen och Maja sjuk!!!

Nu är vi här igen! Känns verkligen att det har blivit höst! Vi åkte via Fagersta hit idag eftersom vi skulle åka förbi och hämta gardinerna! Vägen kändes jätte lång men det är väll för att man aldrig åker den! Nästan hela vägen till Ludvika höll Maja på att krångla så jag hoppade bak! När jag satte mig bredvid henne kände jag att hon var jätte varm! Hon grinade och krånglade hela vägen till Malingsbo! När vi kom fram gick jag in med henne och tog tempen på henne direkt och såg då att det inte alls var så konstigt att hon var grinig! 39,4 hade hon i feber! Lilla gumman! Jag gav henne alvedon direkt så det tog inte lång tid innan hon var på benen igen! Men hon fick stanna inne!
Jag startade ugnen direkt så vi kunde börja med maten! Vi var jätte hungriga! När klockan var 19:30 satte vi oss och åt...hamburgare och strips! Det var smaskigt!
Efter maten gjorde jag välling och gick och la Maja men hon åt inge välling alls men somnade nästan direkt! Hoppas hon får sova lite inatt!
Ingenting blev gjort med förtältet idag så vi får ta det imorgon direkt när vi vaknar!
Nu ska jag skriva min husvagnsdagbok!

Ses imorgon!

1 kommentar:

Anonym sa...

Usch vad trist att tösen fortsätter att vara sjuk :( Hoppas hon får sova inatt och att hon snart kryar på sig!
Ohh vad spännande med tältet imorgon, hoppas på att få läsa lite om det ;)
Husvagnsdagbok? Har du en till sida om era husvagnsbravader?
Önskar er en fortsatt trevlig kväll i sena timmen.
Mvh Nina