onsdag 16 mars 2011

Tilt i hjärnan!

Ungefär så känns det idag!
Vet inte riktigt varför men allt är bara tilt... Hoppas det går över så jag inte behöver vara så här på jobbet! Ha ha

Först en liten summering om gårdagen....
Minnesstund på jobbet för Malin! Vi höll en tyst minut på vårat möte men måste säga att jag tyckte det var respektlöst att hålla ett "vanligt" möte efter! Jag tycker minst sagt att företaget hade kunnat skilja på dessa två saker! Det var ungefär som att åhh vad tråkigt att en arbetskamrat lämnat oss och vi håller en tyst minut för henne. När minuten var färdig och många grät så var det bara jaha nu fortsätta till företagets jävla siffror! Ursäkta mig men faaan så respektlöst! Och för den saken också... Hur många lyssnade på vad han hade att säga? Nej det var skit dåligt!
Efter mötet var klart så hade Rejio gjort iordning en minnesplats inne i "styrhytten" där det var ett jätte fint ljus med en ängel på och en blomma... där låg ett kort som alla skrev sina namn på men jag och Tessan tyckte inte riktigt att det räckte så vi efterlyste en bok som man kunde skriva sina känslor i. Vi döpte boken till: Så minns vi dig Malin!
Jag själv skrev min dikt först! Tycker den är så passande för både henne och mig själv!
Vi blev stående där några stycken och pratade ganska länge!
Klockan 20 igår släkte jag ljuset så det inte stod och brann ner helt! Reijo och jag bestämde att det var bäst så och sen att han tänder det på morgonen när han kommer!

Annars igår så gick tiden ganska fort! Jag jobbade ihop med Sandra så det blev mycket pratande! Jennie jobbar ju förmiddag den här veckan och det känns jätte tomt! Vi fick även ett nytt schema av Juhani som skulle börja gälla från nästa vecka! Man ska jobba 3 förmiddag och 1 eftermiddag och det skulle betyda att jag kommer endast jobba 4 eftermiddagsveckor till innan semestern. Nackdelen är att dom veckor jag jobbar eftermiddag så kommer Jennie och Sandra att jobba förmiddag! Kommer att bli låååånga kvällar! Det kommer inte att vara någon där som jag känner att jag vill umgås med! :( Känns rent ut sagt förjävligt! Men det är väll bara bita ihop jobba på som en galning istället! Får fylla telefonen med ljudböcker och jävligt bra musik och sen ladda upp med MASSOR med tidningar till rasterna! BLÄ! Eventuellt hoppas på sjukdom den veckan!
Ja vi får väll se... nu kommer jag jobba förmiddag nästa vecka och sen eftermiddag och sen kommer det rulla på med 3 fm och 1 em....

Nej nu får det räcka för idag... känner mig helt tom i huvudet just nu!
TA han om dom Ni tycker om!
KRAM

Inga kommentarer: