tisdag 1 mars 2011

2 dagar kvar!

Gårdagen gick snabbt! Men det märktes på jobbet att alla var en aning trötta för det var väldigt fnittrigt och det spårade ur någa gånger! Men det är kul med såna dagar också ibland!
Nu är det ju som sagt bara 2 dagar kvar tills ledigt igen! Ser verkligen fram emot det!

Grabbarna var ju och badade igår så dom blev lite aktiverade! När Kimmo och Maja kom för att hämta dom slutade det med att Maja också badade! Typiskt mormor skulle jag vilja säga ;)
Och hon var så nöjd imorse när hon berättade att hon minsann fått bada.

Nu ska jag lämna Maja på dagis för det var tydligen korvgrillning och det ville hon inte missa! Så det är väll bara snällt att köra dit henne!
Vad jag ska hitta på när jag lämnat henne har jag inte en aning om faktiskt! Sola, glo på tv kanske städa lite... Nej jag vet faktiskt inte!

Ha en forsatt bra dag!
KRAM

Inga kommentarer: