måndag 28 februari 2011

Måndag och ny vecka!

Den här veckan är det eftermiddag som gäller... ENDAST 3 dagar och sen ska jag har sportlov med barnen torsdag och fredag!
Grabbarna kommer troligen att åka till farmor och farfar imorgon och sova där tills på onsdag för då har dom planerat en liten utflykt för farmor och farfar! Dom ska till Kärrfallet i Riddarhyttan och åka skidor! Skönt att dom kommer ut på något när dom har sportlov! På torsdag ska jag och Maja gå på Trassel... får se om grabbarna vill följa med men jag antar att dom tycker att det är lite för mycket barnfilm för dom!
Annars får jag väll kasta av dom vid badhuset så dom får bada eller något! Bäst att se till att dom blir aktiverade för dom har nämnligen fått mer eller mindre dille på Sims 3!

Funderar på om man skulle ta sig en tur till IKEA imorgon bitti... skulle behöva lite tallriksunderlägg och koppar och eventuellt glas! Men vi får se! Brukar känna mig enormt stressad på förmiddagen om jag ska iväg! Har ju en hel del städning som skulle behövas göra innan helgen!

Nu ropar tvätten på mig!
Ha en underbar måndag! Det ska jag ha!!!
KRAMEN

Inga kommentarer: