måndag 23 februari 2009

Omtänksamma vänner...

tur man har såna! Idag ringde Jessica bara så där och frågade om grabbarna ville följa med på bio! Dom skulle gå på Bolt! Vi har ju redan den men det kan ju vara kul att få gå på bio! Dennis ville inte men Linus följde med! Det är tur man har omtänksamma vänner! Det betyder mycket för mig! Tack Jessica och Pelle!
När dom var på väg hem ringde Linus och frågade om han fick sova hos Simon och det gick bra, så nu är dom påväg hem för att hämta lite grejer och sen ska vi dricka lite kaffe! Passar ju perfekt för jag har inte druckit kaffe sen imorse och var precis och handlade så jag hade i alla fall tänkt dricka kaffe nu!

Annars idag har jag städat och röjt lite grann! Maja har varit uppe och lekt med Dennis nästan hela dagen! Hon trivs som fisken i vattnet när grabbarna är hemma och leker med henne! Vi har i alla fall haft en bra dag trots att det är måndag!

Syster yster du undrade om jag skulle på pysslet på onsdag! Vet faktiskt inte om jag ska vara helt ärlig! Jag är ganska trött på det för tillfället! Ska nog kanske pyssla hemma istället! Vad säger du Jessica ska vi starta vårat egna lilla pysselkväll...;) ha ha

Kimmo är så duktig och jobbar i baren! Här kommer lite kort!

Det här kortet är inte suddigt utan det är DAMM som blivit när Kimmo sågat!


Här är NYA hålet!


Och sen ska den gamla dörren spikas igen! Kommer att bli såååå bra!

1 kommentar:

Jessica sa...

Va gör man inte för sina vänner...:)
simon ville att grabbarna skulle följa mä så klart skulle dom de...nu ville jue bara linus men de gick jue bra ändå...:)

Tack för kaffet å lilla prat stunden...Kram