tisdag 24 februari 2009

Linus sjuk!

Ja ha så var det Linus tur! Han och Dennis gick hem till Simon imorse och efter en stund ringde Jessica och sa att Linus hade spytt! Jag och Maja åkte dit och hämtade honom och när han kom hem la han sig i soffan med täcke! Dennis var kvar!
Har jobbat ett tag i källaren men Maja kom och hämtade mig. Hon var hungrig! Jag lagade korv och bröd och Linus åt en halv korv och sen var det kört igen! Stackarn!
Jessica ringde och sa att hon tänkte kidnappa min andra son idag... dom skulle till busborgen!Synd att inte Linus var frisk för då hade jag följt med! Men vi får ta det en annan dag!
Nu ska jag äta upp min lunch sen ska jag sätta mig framför tv´n för jag känner mig inte pigg jag heller! Har en känsla att det är nå på gång! Jessica skulle köpa sockerdricka! Tur jag har dig så jag slipper gå ut! Tack för ALLT vännen!

KRAM

3 kommentarer:

Rebbi sa...

Hej syster!

Ni får krya på er!

Kram kram

Anonym sa...

Usch då! Inte kul när det är sportlov och allt. Hoppas ni andra klarar er! Kram

Jessica sa...

De va så lite så...de vet du...:)