tisdag 10 februari 2009

JAAAAAA

Det gick igenom! Jag är ledig varje fredag!!!! Ska bli såååå skönt!
Idag på jobbet har vi inte fått mycket gjort för det har varit en nisse och fixat med nå jävla rör så vi har haft en skylift över oss hela dagen! Och den tänker jag inte arbeta under! Dessutom så kunde han inte köra den för 5 öre och sen litar jag inte på att liften håller sig på plats! Men vi har drivit runt ganska bra i alla fall!

Nu ska jag gå ner och duscha för jag ska åka och klippa mig klockan 17:15. Jag är så nervös inför detta! Jag hatar att klippa mig! Det är ju fan värre än att gå till tandläkaren! Vet inte ens hur jag vill klippa mig!

Annars idag ska jag inte göra något! Jag har varit så förbannat trött i flera dagar så jag har sovit som en stock när klockan varit 21. Så tråkigt!
Kimmo måste ju in på biltema och handla lite lampsladdar så jag kan inte göra något i verkstaden heller! Men kanske kan behöva ha lite ledigt därifrån också!

Nej duschen var det!

KRAM

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad skönt att det blev som ni ville! Inte helt fel med ledig fredag! Lycka till med klippningen! Kram

FFF sa...

Grattis till lediga fredagar!

Rebbi sa...

Hej älskade syster!

Vad skönt att det gick igenom och att du får vara ledig på fredagar!!

Hoppas att frisyren blev bra och att du trivs i den!

Kramar