torsdag 12 februari 2009

Fanimej ingen lust!

Nej som sagt har ingen lust att skriva något här!
Så fruktansvärt trött på vissa människor så jag kan spy! Men det är bara att hålla skenet uppe!
Orkar inte lägga ner min skäl i det nu! Men en sak är säker! GER man kritik så ska man vara beredd så att FÅ kritik! Tror inte folk riktigt fattar det!
Tarja var här igår! Hon klöpp mina grabbar och dom blev sååå fina. Synd att jag inte var hemma för jag hade velat prata med henne! Hmmm
Själv var jag hem till Jessica och fick håret färgat och slingat och när jag kom hem berättade Kimmo en sak som egentligen inte borde ha berört mig men det gjorde det!
Pyssla orkade ingen av oss göra så Tessan var med hem till Jessica och Marika struntade i det också eftersom inte vi gick. Ska nog inte gå dit på ett tag nu tror jag!

AVUNDSJUKA är en förbannat FUL sjukdom!!

Ser i alla fall en ljusning i allt det här! Min kära man har bokat ett alla hjärtans paket i Eskilstuna så han och jag ska bo på hotell och äta lyxig 2 rätters middag med fördrink och bara mysa!
Kul att han hittar på något!

Idag på jobbet har vi lyssnat på Magdalena Graafs bok! Fler folk borde läsa den så inser dom snart att deras bekymmer är en fis i rymden!
Nej nu ska jag sätta mig och dricka en kopp java för när Kimmo kommer hem ska vi till husvagnen och skotta av lite snö! Lugna mig en aning!


HEJ SVEJS!

2 kommentarer:

Anonym sa...

You go girl:)..brukar tassa in och läsa din blogg:)alltid lika roligt och spännande;)...så sluta inte...Kramar Caroline

Anonym sa...

Vad händer? Tråkigt om du inte vill gå på ett tag. :-(