söndag 18 januari 2009

Snart dags att jobba igen!

Helgerna gå alldeles för fort! Tänk om vårat företag kunde vara så snälla att permetera oss 1-2 dagar i veckan... men nej! Skulle det någonsin kunna hända på Gunnebo? Så länge det inte gynnar kontorarna så får inte vi! Vad är det för ställe man jobbar på?

Idag vek jag in BERGET av TVÄTT som för övrigt har hunnit stiga sen sist jag skrev om det! Jävla tjatande om det här tvättberget men nu jävlar är det borta! JIPPIIIII!!!!

Vi har varit hem till mamma idag och fikat. Kimmo satte upp nya lampor åt henne och jag snodde gamla fönster som jag hittade! Får se vad jag ska hitta på med dom! Jätte gulliga!

Middagen bestod av lasagne idag och det var gudomligt gott! Jätte längesen vi åt! MUMMA!
Tog mig i kragen idag och ställde mig på crosstrainern i 45 minuter... Kimmo gapar om att vi köpt den där jäkla maskinen och nu bara står den så det är väll bara att använda den! Ganska skönt att få upp lite kondis. Någon ände måste man ju börja! Konstigt att den änden alltid är i januari! Ha ha! Nej ta nu det inte så allvarligt! JAG ÄR SÅ FÖRBANNAT TRÖTT PÅ ALLT VAD BANTNING HETER! Folk blir verkligen maniska och inte mycket annat existerar i deras hjärnor då! Förstår varför träningsfreak inte är så jävla inteligenta!

Nej nu ska jag kasta omkull mig på soffan! Imorgon är det första dagen på min DAGTID! Börjar inte förrän 6. Känns jätte konstigt! Sovmorgon kallas det! Och det är även första dagen grabbarna ska klara sig helt själva på morgonen! Ska bli intressant och se hur det slutar!

GOD KVÄLL PÅ ER!

2 kommentarer:

Jessica sa...

Tack de va snällt...hehe...jo ja kan jue förstå hur de är å ha ont men de här va nå grymt...fy fan för å ha ont jämt å ständigt...förstår dej som har ont i ryggen...så imorrn e de bara å ringa till kiropraktorn så man allafall kanske kan röra sej...:)

Kram

Malin sa...

Hej!

Ja, visst är d konstigt att det alltid r i januari som man börjar träna och äta nyttigt?? =)