tisdag 20 januari 2009

Kväller...

Nu så Jessica ska din besöksstatistik fungera. Var inne och hackade lite på sidan och sen fungerade det! Vi får hålla koll så det fungerar som det ska eftersom jag mixade lite!

I alla fall så har jag varit och storhandlat... det märks att det är barnbidrag idag! Tror hela Sura var på Willys!

På Handmade sidan så har det inte hänt mycket! Har helt slut på material så jag kan inte göra någonting! Jag har massor med ideér och saker som skulle behövas göra så jag tror att det blir en vända till stan för att inhandla lite material i helgen! Jag får abstinens när jag inte kan pyssla. Jag gör ju som sagt något litet varje dag så det känns så konstigt när jag inte kan göra något! Det börjar klia i fingrarna!

Nu ska jag kasta in alla barn i duschen så det är överstökat!
Ses imorgon!

3 kommentarer:

Jessica sa...

Tack milla för hjälpen...tur du finns som en hjälpande hand...hihihihi...

Jessica sa...

Hej igen...tänkte du skulle få hjälpa mej nån dag...kanske kan ta nån dag i veckan om maja e lite piggare...wilma e på dagis hela denna vecka...ska göra lite ändringar på sidan å de e lika bra att nån som kan göra de hjölper...lika bra å erkänna att man suger...hihhihihi...Kram på dej min vän...

Anonym sa...

Ja och hela Västerås va på Maxi och handlade då jag och barnen va där idag :-(