tisdag 20 januari 2009

Hemma från doktorn!

Blodvärdena var bra. Hon hade feber och sen det andra provet vad det nu var... antar att det var något med bakterier/virus men dom var en aning höga i alla fall! Sellin kollade öroninflammation och i halsen men det såg bra ut! Han tyckte att jag skulle hålla koll på febern och sen återkomma till honom om det var så att febern inte börjat gå ner på torsdag! Det käns ju i alla fall skönt att han tittat på henne nu. Jag tar tempen morgon och kväll på henne så jag har lite koll tänkte jag!
Sa att jag stannar hemma veckan ut och det tyckte han lät vettigt! Han sa att den ena provet visar att hon inte ar helt frisk och det kan man ju även se på henne sa han! Även om hon är pigg och så!
Så nu får vi vänta och se!
Det var allt för nu! NU VILL JAG HA JAVA!!!!

1 kommentar:

FFF sa...

Hon är nog snart på benen igen ska du se. Men det är mycket "skit" som går nu...