tisdag 13 januari 2009

Hemma idag!

Jag bestämde mig igår kväll när jag la mig att jag skulle vara hemma. Tycker synd om Maja ifall hon skulle få feber på dagis. Så idag är vi hemma och ser vad dagen visar.
Pratade med en sköterska där vi ringer och sjukanmäler oss och hon tyckte också att jag skulle vara hemma med henne idag för att se hur hon är idag! Och sen sa hon att är det så att hon haft feber igårkväll så har hon en infektion i kroppen och bör vara hemma idag för att vila. Skönt att få det bekräftat från sköterskan.
Tog tempen på henne idag och den visade 37,2 och hennes normaltemp ligger på 36,2. Ska ta tempen senare på eftermiddagen och se!

Vi kommer alltså ligga i soffan och mysa hela dagen! Vill inte irra runt och städa om inte hon mår bra... vet själv hur det känns när man inte är helt pigg och någon ränner runt i rummet! Nej så idag är vi soffpotatisar!
Hoppas hon nu är bättre tills imorgon.

Inga kommentarer: