måndag 12 januari 2009

Första dagen!

Ja fy säger jag bara när klockan ringde 4:15! DET ÄR INTE SANT!!! Snacka om ågest. Jag drog mig ett tag och sen bestämde jag mig för att börja 5:30 istället för 5. Men irriterade mig på klockan så jag tog mig i kragen och gick upp. Var på jobbet 4:58 så jag hann!
Hämtade kläder och bytte om och när jag kom upp kändes det som att jag inte varit ledig alls! Konstigt det där.
Jobb fanns ju inte precis i överflöd så jag och Camilla tog det lugnt. Efter frukosten fick jag jobba med Susanne för Camilla var tvungen att gå till en annan maskin! Jag och Susanne gjorde absolut inte mycket resten av dagen! När vi gick hem fanns 3 fjuttiga pallar att prova! Det var helt sjukt att gå runt och titta på alla som stod och pratade och satt med benen uppe på borden och händerna bakom huvudet tillbakalutade! Fanns som sagt inte mycket att göra!
DAGEN VAR SÅÅÅÅ LÅNG! Tur att man inte har så här varje dag!

Efter jobbet hämtade jag Maja och jag kände redan då att hon var lite varm. Vi åkte hem och lagade mat och mitt i maten kom Anita ch hämtade Elin som följt med Linus efter skolan. När hon var påväg hem så kom Janne. Han och Dennis stack direkt upp på Dennis rum och stämde gitarren! När han var här så var Maja jätte grinig så jag tog tempen och då hade hon 39 graders feber.
Nu måste jag åka till Willys och handla! DET ÄR VÄRDELÖST!!!!!

Inga kommentarer: